Overslaan en naar de inhoud gaan

Oplage AD daalt flink

De totaal verspreide oplage van het AD is in het derde kwartaal van 2006 behoorlijk gedaald vergeleken met dezelfde periode een jaar…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dat blijkt uit de nieuwe oplagecijfers van HOI, instituut voor media auditing. Er moet wel bij aangetekend worden dat de AD-cijfers uit 2005 slechts één maand betreffen. In september 2005 kwam de fusie tot stand met zeven regionale kranten die uitmondde in het nieuwe AD. Daardoor telt alleen de maand september mee met het derde kwartaal 2005.

related partner content for mobile comes here

De Telegraaf zag de oplage dalen van 76.5210 naar 73.5088 en ook de Volkskrant moest terug: van 288.781 naar 278.922 stuks. NRC Handelsblad zag de oplage eveneens dalen: van 242.463 naar 229.833.
Beter doet dagblad Trouw het. Sinds enige tijd stijgt de oplage en ook nu is die tendens waar te nemen: van 104.222 naar 104.935. Snelste groeier blijft Metro dat van 373.935 exemplaren naar 431.134 stijgt. Ook Spits groeit, maar dan minder hard: van 317.199 naar 352.532 stuks.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in