Internet wint terrein
Er keken in 2006 minder mensen naar de televisie, terwijl ze meer rondkeken op internet.
Dat blijkt uit het Establishment Survey van de Stichting Internet Reclame, Stir. Terwijl SKO een stijging van de kijktijd meldt, zegt Stir dat het bestedingsaandeel van tv 1,7 procent is gedaald naar 36,3 procent. Internetten stijgt juist met 1,8 procent tot 11,3 procent. Radio scoort 43,1 procent. Dat is 0,4 procent minder dan een jaar eerder.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Tijdschrift lezen stijgt ligt met 0,2 procent tot 3,7 procent. Kranten lezen stijgt ook met 0,2 procent tot 5,6 procent.
Reacties:
Om te kunnen reageren, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan en betaal € 1,- voor de 1e maand.
Ja, ik wil lid wordenLog InOm een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid