Overslaan en naar de inhoud gaan

ORN grootste stijger in CLO

De zenders van ORN zijn de grootste stijger in de periode oktober/november 2006 van het CLO van Intomart GfK. Het marktaandeel kwam uit op…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Radio 538 zag het aandeel dalen van 11,9 naar 11,6 procent, terwijl Radio 2 van 10,8 naar 11,1 ging. Sky Radio bleef op 10,0, 3FM ging naar 8,2 (was 8,0) en Radio 1 bleef op 7,0.
Q-music moet weer wat terug: van 6,3 naar 6,1. Dat geldt ook voor Radio Veronica: van 5,9 naar 5,5. Ook Radio 10 Gold zag het aandeel dalen. Me 0,2 naar 4,3. Caz blijft op 1,9 procent.

related partner content for mobile comes here

Radio 4 blijft op 1,8, Classic FM gaat van 1,7 naar 1,8. Arrow Classic Rock gaat met 0,1 procent omhoog naar 1,6 en Slam FM blijft steken op 1,4. Ook Radio 5 komt niet in beweging: 1,1.
Het aandeel van RTL FM daalt van 1,0 naar 0,9, Arrow Jazz FM gaat van 0,5 naar 0,5, BNR blijft op 0,4 en Kink FM gaat van 0,4 naar 0,3. 100%NL blijft op 0,3 steken.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in