Overslaan en naar de inhoud gaan

Germeraad vertrekt bij Sanoma Uitgevers

Interim salesdirecteur Hans Germeraad gaat per 1 januari 2007 weg bij Sanoma Uitgevers.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De nieuwe structuur van de organisatie, onlangs gesplitst in een unit Print en een unit Online & Media Innovatie, biedt voor interim salesdirecteur Hans Germeraad minder uitdaging dan verwacht.
Germeraad, die recent de salesactiviteiten van Sanoma Uitgevers reorganiseerde en centraliseerde, wenst zijn interim-functie niet om te zetten in een vast dienstverband. De salesdoelstellingen die hij zichzelf stelt zijn volgens hem in deze indeling 'onvoldoende te realiseren'.

related partner content for mobile comes here

Hans Germeraad: 'Wat ik voor ogen heb met de salesdivisie binnen Sanoma Uitgevers kan ik niet bewerkstelligen binnen de ophanging van Sales in de huidige structuur. Ik vind dat ik het naar mezelf en het bedrijf verplicht ben, hierin de keuze te maken en mijn functie binnen Sanoma Uitgevers niet voort te zetten.'
Ceo Dick Molman betreurt het vertrek van Germeraad.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in