Overslaan en naar de inhoud gaan

‘Online app moet marketeer tijd besparen’

Een nieuwe online applicatie, gebaseerd op het Big Brand Momentsmodel, kan volgens bedenker Marco De Boer een oplossing zijn voor niet…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Een nieuwe online applicatie, gebaseerd op het , kan volgens bedenker Marco De Boer een oplossing zijn voor niet effectieve ad-hoc marketingcommunicatie. 

related partner content for mobile comes here

Volgens De Boer zijn zeven gerichte, gecoördineerde momenten genoeg om top-of-mind te blijven bij de klant. Het gaat er volgens hem erom om deze momenten goed te plannen en te communiceren.

De app moet tijd besparen en kan de planning, taakverdeling en doelstellingen voor betrokkenen inzichtelijk zaken. ‘Zo blijft er meer tijd over voor de inhoud en de executie van de plannen: meer tijd voor marketingcommunicatie’, aldus het persbericht.

De app is gratis, biedt de optie om ongelimiteerd collega’s aan de applicatie toe te voegen. 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in