Overslaan en naar de inhoud gaan

Omzet Target groeit met 30 procent

Ondanks een aarzelende markt claimt Target Interactive Communication in de eerste zes maanden van 2003 een autonome omzetgroei te hebben…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De omzet bedroeg 2.300.000 euro met een bbi (Bruto Bureau Inkomen) van 1.380.000, zo geeft Target inzicht in de cijfers. Over het gehele vorige jaar bedroeg de omzet 3.600.000, waarmee het bureau voor het negende achtereenvolgende jaar een omzetgroei liet zien. Voor het gehele jaar 2003 wordt gerekend op een omzet van 4.300.000 en een bbi van 2.580.000.

related partner content for mobile comes here

Algemeen directeur Paul Kelder van Target: ‘De omzetcijfers zien er mooi uit. De nettowinst is echter nauwelijks meegestegen. En dat is een trend, die een negatieve invloed kan hebben op investeringen in activiteiten die pas op langere termijn zullen renderen. De druk op de markt is met name voelbaar in de marges. We móeten dus wel groeien. Maar voorlopig zijn wij daar goed in geslaagd. Zoals het er nu uitziet gaan wij onze doelstellingen voor dit jaar halen.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in