Nominatieprocedure Buzz Awards 2006 begonnen


De nominatieprocedure voor de verkiezing Buzz Awards 2006, het meest 'buzzable' product in Nederland is gestart.
Op www.buzzawards.nl kan men het product nomineren waar hij/zij het afgelopen jaar voortdurend over sprak en aan iedereen wilde aanraden. Er zijn dit jaar negen categorieën:
· Entertainment
· Mode&Beauty
· Horeca&Vrije Tijd
· Elektronica&Gadgets
· Publicaties&Nieuws
· Food&Drinks
· Web&Diensten
· Binnen&Buiten
· 2007 (nieuwe categorie voor producten, die nog niet of zeer recent op de markt zijn)
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSIn december van dit jaar beslist een jury en een grote groep consumenten wie de uiteindelijke 'winnaar' van 2006 is geworden. De uitreiking van de prijs vindt plaats in januari volgend jaar.
Tijdens de verkiezing wordt bovendien door Buzzer, in een samenwerking met o.a. dr.ir. Peeter Verlegh van de vakgroep marketing management van de Erasmus Universiteit Rotterdam een groot onderzoek uitgevoerd naar de factoren die bepalen of een product 'buzzable' is of niet.
Winnaar van de Buzz Awards 2005 was iPod.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid