Overslaan en naar de inhoud gaan

Nominatieprocedure Buzz Awards 2006 begonnen

De nominatieprocedure voor de verkiezing Buzz Awards 2006, het meest 'buzzable' product in Nederland is gestart.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De nominatieprocedure voor de verkiezing , het meest 'buzzable' product in Nederland is gestart.

related partner content for mobile comes here

Op www.buzzawards.nl kan men het product nomineren waar hij/zij het afgelopen jaar voortdurend over sprak en aan iedereen wilde aanraden. Er zijn dit jaar negen categorieën:
· Entertainment
· Mode&Beauty
· Horeca&Vrije Tijd
· Elektronica&Gadgets
· Publicaties&Nieuws
· Food&Drinks
· Web&Diensten
· Binnen&Buiten
· 2007 (nieuwe categorie voor producten, die nog niet of zeer recent op de markt zijn)

In december van dit jaar beslist een jury en een grote groep consumenten wie de uiteindelijke 'winnaar' van 2006 is geworden. De uitreiking van de prijs vindt plaats in januari volgend jaar.

Tijdens de verkiezing wordt bovendien door Buzzer, in een samenwerking met o.a. dr.ir. Peeter Verlegh van de vakgroep marketing management van de Erasmus Universiteit Rotterdam een groot onderzoek uitgevoerd naar de factoren die bepalen of een product 'buzzable' is of niet.

Winnaar van de Buzz Awards 2005 was iPod.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in