Overslaan en naar de inhoud gaan

Nog meer trends: weer wat web 2.0

De visie waarbij gebruikers via het internet meer in een gestructureerd geheel samenwerken en content delen, heeft onder de noemer Web 2.0…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De visie waarbij gebruikers via het internet meer in een gestructureerd geheel samenwerken en content delen, heeft onder de noemer al de nodige aandacht op zich weten te vestigen.

related partner content for mobile comes here

Onlangs nog via een helder geschreven artikel in het blad .

Readwriteweb.com loofde laatst de prijs uit voor en won omdat het bewijst dat een kleine speler voor veel impact kan zorgen. Het bedrijfje creëerde namelijk een buzz rondom hun dienst en het baarde volgens Readwriteweb opzien met 'less is more' ontwerpen en een hechte gemeenschap die zich rond hun diensten verzameld via .

Maar er is nog veel meer te lezen over Web 2.0. Een van de experts, Dion Hinchcliffe, voorspelde op nieuwjaarsdag wat ons dit jaar te wachten staat:
1) Web 2.0 will not peak in 2006 but the term will
2) 37signals will cross the 1,000,000 user mark
3) Microsoft faceplants twice with live software, but third time is the charm
4) Grassroots use of Web 2.0 ideas will be a big story
5) Everything will get an RSS feed
6) The quest to monetize Web 2.0 will continue (to struggle)
7) Web 2.0 will enter the public consciousness
8) Outages of major Web 2.0 software sites will cause a crisis of faith
9) Provider switching will grow important, especially with blogs
10) Bubble 2.0 won't happen

Deze top 10 komt met plenty praktijkvoorbeelden best geloofwaardig over. Maar zou het écht zo storm lopen?

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in