Overslaan en naar de inhoud gaan

Nieuwe Volkswagen-campagne bevat ongebruikelijk productgerichte boodschap

De veeleisende familie blijkt niet meer buiten Volkswagen-kwaliteit te kunnen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Met de campagne willen Volkswagen en het reclamebureau 50 jaar betrouwbaarheid, kwaliteit en innovatie onderstrepen.

related partner content for mobile comes here

De manier waarop het reclamebureau de boodschap heeft verpakt, is echter ongebruikelijk productgericht. &;Normaal gesproken richt de boodschap zich meer op de overdracht, maar in deze campagne draait het meer om het product.&;, aldus Achtung!.

Piepend hamsterrad
In de commercial speelt een opvallend veeleisende familie de hoofdrol. Zij blijken al jaren in een te rijden en zijn daar inmiddels zo aan gewend dat ze &;dezelfde&; kwaliteit verwachten van hun andere aankopen. Van een semi-automatische kinderwagen tot aan een piepend hamsterrad toe.

Naast de twee televisiecommercials - en de online (en social) verspreiding ervan - volgt er een langlopende radiocampagne waarin steeds verschillende onderwerpen langskomen.

;Je verwacht meer als je een Volkswagen rijdt&;.

;Je verwacht meer als je een Business Edition rijdt&;.

Credits:
Opdrachtgever: Volkswagen
Verantwoordelijk bij klant: Jasper van der Bijl, Leony Hogenes
Bureau: Achtung!
Creatief Directeur: Mervyn ten Dam
Creatie: Bert Marissen, Alexis Jabbour, Kalle Haasum, Wayne Ching
Account Manager: Emily Kroes
RTV Producer: Marleen Reen
Productie Maatschappij: Czar
Regie: Bart Timmer
Producer: Willem Bos
DOP: Martijn van Broekhuizen
Offline: Teun Rietveld
Grading: Glassworks
Audionabewerking: Feike | Soundcircus
Casting: John Doornik
Muziek: Sizzer

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in