Overslaan en naar de inhoud gaan

'Forward Marketing Institute combineert marketing, data én technologie'

De eerste track die in het najaar van 2015 van start gaat, vormt ervaren marketing professionals tot Chief Digital Officer.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Crux Digital lanceert het ‘Forward Marketing Institute’. Met aantal partners – waaronder Tijdschrift voor Marketing – wil Crux een stap zetten in de ontwikkeling van ‘de marketingprofessional van de toekomst’.

related partner content for mobile comes here

Growth Hacker
‘Het marketingvak ontwikkelt zich gestaag van een gut-feeling activiteit naar een fact-based professie’, aldus mede-initiatiefnemer Sander van der Blonk van Crux Digital. ‘Tegelijk zien we dat bestaande opleidingen amper oog hebben voor de technologische revolutie die de toekomst van het marketingvak bepaalt. Ook marketeers worstelen vaak enorm met de veelheid aan nieuwe tools en supergespecialiseerde leveranciers die allemaal een stukje invullen van een toekomstig marketingparadigma.’ Tracks voor Growth Hacker, eCommerce Director en Marketing Automation Manager staan op stapel.

Opleidingsmodel
Met de start van het Forward Marketing Institute willen de initiatiefnemers een nieuw opleidingsmodel lanceren. Binnen FMI zullen experts learning tracks samenstellen. ‘Die bestaan uit zorgvuldig gecureerde content die via een online leeromgeving beschikbaar wordt gesteld aan de deelnemers’, aldus Van der Blonk. ‘Op die manier krijgen de fysieke bijeenkomsten onder leiding van de experts meer diepgang door de focus op interactie, onderlinge discussie en uitwisseling van ervaringen met betrekking tot de aangeboden leerstof. Daarnaast is er aandacht voor hands-on ervaring met state-of the-art tools. En niet in de laatste plaats wordt gewerkt aan persoonlijke vaardigheden die essentieel zijn bij de transitie naar toekomstgerichte marketing. We noemen deze combinatie van theorie, praktijk en sociale interactie forward learning.’

Het FMI heeft bij de start een respectabel aantal partners aan zich weten te binden: Adobe, Google, IBM, Microsoft en Oracle ondersteunen het initiatief. Maar ook partijen die op Europees en nationaal niveau hun sporen hebben verdiend, te weten eFocus, Oxyma, Rockstart, BrandPit, Total Identity en VODW zijn van de partij.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in