Overslaan en naar de inhoud gaan

SmartAgent en MarketResponse samen verder als SAMR

De nieuwe organisatie wil zich profileren als ‘marktvinder’ en zegt daarmee een nieuwe categorie te willen creëren
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Marktonderzoekbureaus SmartAgent en MarketResponse gaan vandaag samen verder onder de naam SAMR. Het bedrijf zegt kansen voor opdrachtgevers tastbaar te willen maken. Door het accent te verleggen van data verzamelen naar data toepassen, wil SAMR inspelen op veranderingen in de markt. De identiteit wordt ondersteund door een nieuwe huisstijl.

related partner content for mobile comes here

Paulien Schieven, Director Sales & Marketing bij SAMR: ‘In onze ervaring was de grootste uitdaging voor bedrijven om informatie te krijgen over de markt en hun klanten. Die is nu vaker al voor handen. De juiste data vinden en combineren voor het juiste doel en omzetten in bruikbare toepassingen, daar liggen tegenwoordig kansen voor organisaties. En dat is precies waar we ons in specialiseren.’

Nieuw domein: marktvinden
In de aanloop naar de samenvoeging zijn diensten toegespitst op het nieuwe domein. Schieven: ‘We hebben toegewerkt naar bredere benadering van onze klantvraagstukken. Dat houdt in dat diensten zijn ingericht op het vinden en aanreiken van kansen en dat er meer nadruk ligt op het inspireren in plaats van het informeren van de klant.’

SAMR werkt voor Nederlandse bedrijven in diverse branches, waaronder merken in de financiële dienstverlening, retailsector, energiesector, zakelijke dienstverlening, overheid, wonen en vastgoed. SAMR is gevestigd in Leusden en telt 60 vaste medewerkers en een Associate Partner netwerk.
 

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in