Nieuw design Campina vla
Campina wil met de vernieuwde range meer inspelen op het fun & family aspect en 100 procent Nederlandse producten.
In samenwerking met bureau Bloei is vervolgens het communicatieconcept ‘Plezier van het Land’ ontwikkeld. Aan designbureau Mountain werd gevraagd dit concept te vertalen naar een nieuw design voor alle vlaverpakkingen. Op de verpakking worden recepten en natuurlijke ingredienten met een knipoog gebracht. 'Met een sterk accent op de merkwaarden van Campina', aldus Mountain.
Vacatures
Accountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
SpottaHet concept ‘Plezier van het Land’ wordt op de verpakking verteld en laat herkenbare Nederlandse situaties zien. Iedere productgroep heeft een eigen tafereel gekregen. Zo is er bijvoorbeeld de Lentevla, die inspeelt op het lentegevoel. In ieder tafereel is de stretch opgezocht tussen gewone (serieuze) en bijzondere (grappige) situaties, passend bij het product. Zoals bijvoorbeeld twee meiden op een tandem voor de Dubbelvla, of het verliefde stelletje op de Lentevla. 'De Campina wereld is altijd het uitgangspunt, het plattelandsleven met al zijn facetten', aldus Campina.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid