Overslaan en naar de inhoud gaan

Nieuw design Campina vla

Campina heeft zijn positionering van de vla-range aangescherpt en voorzien van een nieuw design.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Campina wil met de vernieuwde range meer inspelen op het fun & family aspect en 100 procent Nederlandse producten.

related partner content for mobile comes here

In samenwerking met bureau Bloei is vervolgens het communicatieconcept ‘Plezier van het Land’ ontwikkeld. Aan designbureau Mountain werd gevraagd dit concept te vertalen naar een nieuw design voor alle vlaverpakkingen. Op de verpakking worden recepten en natuurlijke ingredienten met een knipoog gebracht. &;Met een sterk accent op de merkwaarden van Campina&;, aldus Mountain.

Het concept ‘Plezier van het Land’ wordt op de verpakking verteld en laat herkenbare Nederlandse situaties zien. Iedere productgroep heeft een eigen tafereel gekregen. Zo is er bijvoorbeeld de Lentevla, die inspeelt op het lentegevoel. In ieder tafereel is de stretch opgezocht tussen gewone (serieuze) en bijzondere (grappige) situaties, passend bij het product. Zoals bijvoorbeeld twee meiden op een tandem voor de Dubbelvla, of het verliefde stelletje op de Lentevla. &;De Campina wereld is altijd het uitgangspunt, het plattelandsleven met al zijn facetten&;, aldus Campina.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in