Mobiele beller hecht aan sterke merken
De mobiele beller in Europa heeft vooral een band met sterke merken, zo blijkt uit een onderzoek onder ruim vijfduizend Europeanen.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
TNS Nipo ondervroeg respondenten uit Nederland, Frankrijk, Italië, Engeland, Spanje en Duitsland. Nokia scoort het beste in het onderzoek en ook Vodafone en KPN worden veel genoemd.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
De ondervraagden zijn volgens de onderzoekers loyaal als zij bij de aanschaf van een nieuw toestel zouden kiezen voor dezelfde provider, veel geld besteden aan hun eigen merk en als reclame van andere aanbieders de bellers niet opvalt.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSBron: nu.nl.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid