Overslaan en naar de inhoud gaan

Mobiel is medium met mogelijkheden

De mobiele telefoon heeft een goede uitgangspositie voor verschillende rollen in marketing.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De penetratie van het mobieltje is extreem hoog (in de VS 70%). Daarmee biedt het een platform om de massa van consumenten te bereiken - en niet alleen early adopters, geavanceerde gebruikers of specifieke segmenten. Ook traditioneel moeilijk bereikbare groepen, zoals jongeren en ouderen, worden ermee bereikt. Mobiele telefoons zijn gemakkelijk verkrijgbaar en relatief goedkoop.

related partner content for mobile comes here

Consumenten kunnen er boodschappen mee sturen en ontvangen (a) terwijl ze productinformatie zoeken, (b) ten tijde van de aankoop en (c) tijdens het productgebruik. Daarbij is het medium interactief, direct, onderdeel van het dagelijkse leven en compatibel. Het mobieltje biedt dan ook talloze nieuwe marketingmogelijkheden, zoals mobiele e-commerce, videoclips met entertainment en reclamecontent, real-time onderzoek naar consumentengedrag, et cetera.

Bron: MediaMarketing

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in