Coca-Cola met summer experience event
Als aftrap voor de nieuwe wereldwijde Coca-Cola Side of Life campagne die deze maand in Nederland van start gaat, organiseert het merk een…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De start daarvan is van 12 tot en met 14 januari in het Amsterdamse Westerpark en bestaat onder andere uit een reusachtige, zwevende kunstzon en summer areas waar zomergeuren en zomergeluiden worden verspreid.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Het publiek kan, liggend in strandstoelen, ‘genieten van een zomers gevoel’. Het evenement sluit aan op de nieuwe reclamecampagne waarin Coca-Cola de positieve kant van het leven centraal stelt. De summer experience duurt drie dagen en is gratis toegankelijk.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSWieden + Kennedy Amsterdam is bedenker van de nieuwe Coca-Cola reclamecampagne die momenteel in 199 landen wordt uitgerold.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid