Overslaan en naar de inhoud gaan

Metro en Spits ‘verscherpen positionering’

TMG zegt dat het Metro en Spits gaat vernieuwen. ‘Zij krijgen door een verscherpte positionering een nóg gevarieerder aanbod.’
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Volgens TMG krijgt de adverteerder hiermee nog betere mogelijkheden om Nederlanders met een specifiek profiel te bereiken.

related partner content for mobile comes here

Het reguliere nieuwskatern van Metro is aangevuld met themapagina´s die aansluiten bij de herpositionering. TMG: ‘Personal Finance en Carrière zijn daarin logische pijlers. Metro focust zich daarnaast nog sterker op regionaal nieuws; Amsterdams en Rotterdams nieuws.’

De bedoeling is dat iets meer de nadruk komt te liggen op onderwerpen die gezinnen met (jonge) kinderen, werkenden en woningbezitters bezig houden. Robert van Brandwijk, hoofdredacteur van Metro: ‘Op onze gebruikelijke, toegankelijke wijze informeren we die lezers over zaken als sparen, hypotheken, beleggen, wonen en werken.’

Bij Spits is er volgens TMG nog meer ruimte voor entertainment. TMG: ‘Ook in de vernieuwde vormgeving van de krant zie je deze keuze terug.’

De distributie van beide dagbladen is aangescherpt, zegt TMG: ‘Metro versterkt haar focus op Amsterdam en Rotterdam. Distributie binnen het openbaar vervoer is voor beide titels een speerpunt. Naast een samenwerking met NS heeft TMG 100 procent dekking in alle concessiegebieden.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in