Metro en Spits ‘verscherpen positionering’


Volgens TMG krijgt de adverteerder hiermee nog betere mogelijkheden om Nederlanders met een specifiek profiel te bereiken.
Het reguliere nieuwskatern van Metro is aangevuld met themapagina´s die aansluiten bij de herpositionering. TMG: ‘Personal Finance en Carrière zijn daarin logische pijlers. Metro focust zich daarnaast nog sterker op regionaal nieuws; Amsterdams en Rotterdams nieuws.’
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe bedoeling is dat iets meer de nadruk komt te liggen op onderwerpen die gezinnen met (jonge) kinderen, werkenden en woningbezitters bezig houden. Robert van Brandwijk, hoofdredacteur van Metro: ‘Op onze gebruikelijke, toegankelijke wijze informeren we die lezers over zaken als sparen, hypotheken, beleggen, wonen en werken.’
Bij Spits is er volgens TMG nog meer ruimte voor entertainment. TMG: ‘Ook in de vernieuwde vormgeving van de krant zie je deze keuze terug.’
De distributie van beide dagbladen is aangescherpt, zegt TMG: ‘Metro versterkt haar focus op Amsterdam en Rotterdam. Distributie binnen het openbaar vervoer is voor beide titels een speerpunt. Naast een samenwerking met NS heeft TMG 100 procent dekking in alle concessiegebieden.’
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid