Overslaan en naar de inhoud gaan

MediaMonks benoemt drie partners

Joris Pol, Jouke Vuurmans en Quinten Beek zijn partner gemaakt binnen MediaMonks.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Pol, Vuurmans en Beek hebben samen 27 jaar ervaring bij MediaMonks en hebben zich ‘onmisbaar bewezen voor de ontwikkeling van het bureau op elk front,’ licht MediaMonks ceo Victor Knaap toe: ‘We zijn ontzettend blij om bekend te maken dat deze drie zullen blijven bijdragen aan de sterke groei die MediaMonks op dit moment doormaakt.’

related partner content for mobile comes here

Executive producer Joris Pol speelde een belangrijke rol gespeeld in de transitie die MediaMonks maakte van een lokale partij tot een internationaal bekroonde partner van creatieve bureaus. Hij was nauw betrokken bij het uitrollen van MediaMonks in buitenlandse markten.

Executive creative director Jouke Vuurmans heeft geholpen om MediaMonks als een creatief digitaal productiebureau neer te zetten. Hij is nu creatief eindverantwoordelijk voor de projecten in de Verenigde Staten.

Project director Quinten Beek heeft sinds 2004 verschillende posities bij het productiebureau bekleed. Nu is hij een sleutelfiguur in zowel de technische als de operationele delen van de organisatie.

MediaMonks opende onlangs zijn zesde internationale kantoor in Dubai. In 2014 is het bureau gegroeid van 200 naar 250 medewerkers en heeft het meer dan 200 prijzen gewonnen. 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in