Overslaan en naar de inhoud gaan

Dit zijn de drie shortlists van de San ABC Accenten 2014

De ABC-jury heeft na een tweede ronde in voorgaande weken de shortlists voor de drie San ABC Accenten 2014 vastgesteld.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De drie shortlisten San ABC Accenten 2014 zijn vastgesteld. Op alfabetische volgorde zijn dat:

related partner content for mobile comes here

Adverteerder van het Jaar 2014

  • Jumbo Supermarkten
  • NS
  • Triodos Bank

Bureau van het Jaar 2014

  • Achtung!
  • Alfred International
  • N=5

Consistent Accent 2014

  • Andrélon
  • Calvé Pindakaas
  • Telfort

Alle negen genomineerden presenteren hun case op 12 mei 2015 aan de ABC-jury.

De ABC jury bestaat uit:
Voorzitter:                             Prof. Gerlach Cerfontaine
Adfo Groep:                           Roderick Mirande, Astrid Prummel en Luuk Ros
BvA bestuur:                          Wil Giezenaar (Pon/Audi) en Mireille Spapens (Deloitte)
SAN bestuur:                          Jeroen Hubert (IKEA), Alex Phaff (Gamma) en Florien Vaessen (ABN AMRO)
Externe deskundigen:            Mary Hoogerbrugge (De Positioneerders) en Rik Riezebos (EURIB)

Uitreiking
De uitreiking San Accenten, San ABC Accenten en nieuw dit jaar het San vindt plaats op donderdag 28 mei 2015 in Studio 21 te Hilversum. Kaarten bestellen kan via .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in