McDonald's: 86 procent brand awareness
De brand awareness van McDonald’s is driekwart jaar na de eerste wereldwijde campagne mondiaal gestegen naar 86 procent. In sommige…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Marketingbaas Larry Light zei in Cannes dat de ‘I’m Lovin It’-campagne een groot succes is. Volgens hem zijn er in het eerste kwartaal van dit jaar 2,3 miljoen meer bezoekjes per dag gebracht aan een McDonald’s filiaal. McDonald’s staat nu in de lijst van de tien meest sterke merken wereldwijd.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
McDonald’s heeft een delegatie van meer dan veertig marketeers naar Cannes gestuurd, samen met de nieuwe topman Charlie Bell. De ceo sprak over ‘leadership marketing’. Ook werden de nieuwe commercials gepresenteerd die binnenkort gaan lopen als onderdeel van het sponsorschap van de Olympische Spelen (Media and Marketing Europe).
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid