Goud jonge creatieven Italië, Portugal
Bij de Young Creatives Competition in Cannes werd gisteren bij de printuitingen goud, zilver en brons gewonnen door respectievelijk teams…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Nederland was vertegenwoordigd door Elwin Bles, Emilio de Haan (PPGH/JWT) en Edward Tettero (TBWA Interactive).
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Voor de Young Creatives Competition in Cannes gingen 36 teams uit 35 landen aan de slag met een briefing die luidde: ‘Maak een printuiting of een online uiting gericht aan ceo’s van multinationals met de vraag geld te doneren in de strijd tegen aids, in naam van de Global Business Coalition.’ Deze in 1997 opgerichte organisatie heeft meer dan 150 leden (grote bedrijven) in 178 landen.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe jonge creatieven hadden twaalf uur de tijd een concept te bedenken en uit te voeren.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid