Overslaan en naar de inhoud gaan

Mash Machine brengt muziek bij merkbeleving

5 vragen aan Gillian te Nijenhuis (Interactive Concept)
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Met Mash Machine kunnen merken via een interactieve tafel op een muzikale wijze hun merk onder de aandacht brengen. Adformatie sprak distributeur Gillian te Nijenhuis van  over deze innovatie. 

related partner content for mobile comes here

 

Hoe zijn jullie aan dit concept gekomen?

Gillian te Nijenhuis: &;Het creëren van een interactieve beleving komt voor bedrijven steeds centraler te staan. De doelgroep is hiermee beter te bereiken en een ervaring blijft langer hangen wanneer deze interactief is. Wanneer deze beleving binnen de juiste context van een merk plaats vind zal het doorvertellen van de ervaring worden gekoppeld aan dit merk. Vanuit deze overtuiging zijn wij op zoek gegaan naar vormen van experiential marketing.Op het Pioneers festival in Wenen zijn mede-oprichter Thijs de Vos en ik in contact gekomen met de technische ontwikkelaars van de Mash Machine en wij zagen meteen de mogelijkheden. We hebben de Mash Machine geïntegreerd als eerste concept in ons bedrijfsplan en zijn momenteel  als exclusief distributeur verantwoordelijk voor de Benelux.&;

 

Hoe kunnen merken de Mash Machine inzetten?

Gillian te Nijenhuis: &;Dit interactieve concept kan worden ingezet voor merkactivaties, productlanceringen of bijvoorbeeld B2B events. De Mash Machine is een interactief muzieksysteem waarbij de gebruiker op een laagdrempelige manier de mooiste liedjes kan maken. Door verschillende elementen op een interface te mixen is het voor iedereen mogelijk om een unieke DJ beleving te ervaren. De interface reageert op aanraking van 40 afzonderlijke blokjes die ook vervangbaar zijn door producten naar keuze. De combinatie van geluid, aanraking en visuele prikkels komen samen bij het spelen met de Mash Machine.&;

 

Welke klanten hebben jullie reeds in Nederland?

Gillian te Nijenhuis: &;Na de lancering van de Mash Machine begin dit jaar hebben we voor een verscheidenheid aan opdrachtgevers gewerkt, waaronder Microsoft, The Phone House, Sligro en Sanoma.&;

 

Welke resultaten zijn er behaald?

Gillian te Nijenhuis &;Onze opdrachtgevers hebben we met de Mash Machine in de gelegenheid gesteld om hun merk te activeren op een unieke en interactieve manier. Naast de entertainment waarde resulteert het inzetten van de Mash Machine in onder andere Interactie tussen bezoekers op een event, word-of-mouth, meer traffic naar een beursstand of winkel en doelgroepen langer in aanraking laten komen met een nieuw product middels muziek&;

 

Welke nieuwe features kunnen we komende tijd verwachten?

Gillian te Nijenhuis: &;Vanuit Interactive Concept zullen wij in de toekomst meerdere concepten lanceren waarbij interactie met de doelgroep altijd centraal staat. Denk daarbij bijvoorbeeld aan het inzetten van motion technology. Tevens zullen wij in september een portable Mash Machine lanceren. Dit model is mobieler qua constructie, iets compacter en ook volledig te branden. Daarmee vergroten we de mogelijkheden om de Mash Machine in te zetten nog verder.&;

Zie video: 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in