Overslaan en naar de inhoud gaan

Maas volgt Blaauw op bij Leo Burnett NL

De Nederlandse vestigingen van D’Arcy en Leo Burnett gaan verder onder de fusienaam Leo Burnett, dat onder leiding komt te staan van…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Blaauw gaat binnen het netwerk van de nieuwe eigenaar van beide bureaus ‒ Publicis ‒ een nieuwe consultancy opzetten die zich zal toeleggen op ‘strategisch merkenmanagement en corporate identity’. Volgens Maas gaan beide organisaties ‘redelijk naadloos’ in elkaar over en blijven de gevolgen van de fusie ‘beperkt’. Over de positie van creatief directeur Frans Brand in het nieuw te vormen bureau worden nog gesprekken gevoerd. Ook met andere leden van het managementteam ‒ dat volgens Maas ‘opgestrakt’ moet worden ‒ wordt nog gesproken. Maas zegt eerst de beslissingen van enkele internationale klanten als Procter & Gamble en Roche over hun relatie met het nieuwe fusiebureau af te willen en moeten wachten, alvorens ‘hopelijk aan het eind van de volgende week’ verdere beslissingen genomen kunnen worden.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in