Overslaan en naar de inhoud gaan

Lumata ondersteunt French Connection met mCommerce strategie

French Connection UK (FCUK) heft een mCommerce site gelanceerd ontwkkeld door mobile marketing bureau Lumata. Zoals veel retailers zag…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

"Lumata is verheugd dat weer een internationaal merk ons heeft gekozen om een mobiele strategie te ontwikkelen”, aldus Thomas Enraght-Moony (CEO, Lumata). “ Ons werk voor French Connectionlaat goed zien hoe onze creativiteit, mobiele technologie en expertise kan helpen om tot een sterk verbeterde ervaring voor de consument, terwijl er ook meer inkomsten voor onze klant wordt genereerd "

related partner content for mobile comes here


Lumata is tevens verantwoordelijk voor de traffic analytics en mobile customer database management van FCUK.

is een internationaal kledingmerk met eigen winkels in Engeland, Oostenrijk, Canada, Verenigde Staten, China, India en Nederland. Daarnaast zijn de producten ook te verkrijgbaar via andere verkooppunten zoals Zalando en Bijenkorf.

is een full service mobile marketing bureau met 15 kantoren en meer dan 500 werknemers wereldwijd. Met meer dan 10 jaar ervaring en succesvolle campagnes voor o.a mobile operators en blue chip consumer brands als Orange, Verizon, P&G en Nestle is Lumata een van de grootste spelers op het gebied van mobile marketing.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in