Lumata ondersteunt French Connection met mCommerce strategie
"Lumata is verheugd dat weer een internationaal merk ons heeft gekozen om een mobiele strategie te ontwikkelen”, aldus Thomas Enraght-Moony (CEO, Lumata). “ Ons werk voor French Connectionlaat goed zien hoe onze creativiteit, mobiele technologie en expertise kan helpen om tot een sterk verbeterde ervaring voor de consument, terwijl er ook meer inkomsten voor onze klant wordt genereerd "
Lumata is tevens verantwoordelijk voor de traffic analytics en mobile customer database management van FCUK.
Vacatures
Accountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisFrench Connection is een internationaal kledingmerk met eigen winkels in Engeland, Oostenrijk, Canada, Verenigde Staten, China, India en Nederland. Daarnaast zijn de producten ook te verkrijgbaar via andere verkooppunten zoals Zalando en Bijenkorf.
Lumata is een full service mobile marketing bureau met 15 kantoren en meer dan 500 werknemers wereldwijd. Met meer dan 10 jaar ervaring en succesvolle campagnes voor o.a mobile operators en blue chip consumer brands als Orange, Verizon, P&G en Nestle is Lumata een van de grootste spelers op het gebied van mobile marketing.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid