Overslaan en naar de inhoud gaan

Linden & Barbosa ontwikkelt communicatiestrategie voor BeFrank

Bureau gaat het merk uitbouwen van de eerste premiepensioeninstelling in Nederland
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Communicatiebureau Linden & Barbosa is aan de slag gegaan voor BeFrank, de eerste premiepensioeninstelling (PPI) in Nederland. 

related partner content for mobile comes here

Het bureau heeft de communicatiestrategie ontwikkeld, gaat het merk uitbouwen en de producten bij relevante doelgroepen onder de aandacht brengen.

BeFrank is marktleider op de PPI-markt en aanbieder van een innovatief pensioenproduct. Het doel van BeFrank is om klanten actief bij hun pensioen te betrekken en pensioen weer dichter bij de mensen te brengen.

BeFrank geeft aan Linden & Barbosa gekozen vanwege hun strategische aanpak. Folkert Pama, directievoorzitter BeFrank: &;Eerst hebben zij het thought leadership domein afgebakend om er vervolgens op creatieve manier verdere invulling aan te geven.&;

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in