Trojka Pink en SBS laten fan de hoofdrol spelen in campagne
De leukste geüploade video's van gebruikers zijn terug te zien in billboards op de zenders van SBS.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Vodkalikeurmerk Trojka Pink laat via de speciaal ontwikkelde app Trojka Moments fans zelf een 'Trojka gebrand' filmpje produceren door het uploaden van foto’s. Deze wordt vervolgens gedeeld op de timeline van de gebruiker. De leukste video’s zijn terug te zien in de Trojka Pink billboards op de zenders van SBS. De campagne loopt tot en met november.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Deze deels user generated content campagne werd samen ontwikkeld met mediabureau PHD en social tv format creator iLIKE.TV.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSLinda de Bot, ceo van Pleasure & Liqueurs (waar Trojka Pink onderdeel van is): 'Met Trojka willen we graag innovatief en creatief zijn om de fans keer op keer te verrassen.'
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid