Overslaan en naar de inhoud gaan

Volkswagen lanceert slimme app met televisiecampagne

Achtung! ontwikkelde naast de lanceringscampagne, ook het design van de app.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De ‘’-app verplaatst het dashboard van de auto voor een groot deel naar de smartphone. Daarnaast is het innovatieve dashboard uitgebreid met software om het rijgedrag van de bestuurder te analyseren en met functionaliteiten om op afstand de auto uit te lezen.

related partner content for mobile comes here

In de commercial is een gezin te zien, waarvan de zoon telkens zijn vader net even voor is. Op vragen als &;staat de auto wel op slot?&; heeft de zoon razendsnel antwoord. Later in de film zie je de vader pochen bij zijn collega&;s over de &;handige&; nieuwe Volkswagen-app.

Digitale dienstverlening wordt steeds belangrijker
Volkswagen verwacht dat de digitale dienstverlening een belangrijke rol gaat spelen in de relatie met zijn rijders. Momenteel is de &;Mijn Volkswagen&;-app beschikbaar voor de Golf Business Edition Connected, maar in de nabije toekomst zullen ook andere modellen compatible worden met de app.

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Credits
Opdrachtgever: Volkswagen
Verantwoordelijk bij klant: Jasper van der Bijl, Leony Hogenes

Bureau: Achtung!
Creatief Directeur: Mervyn ten Dam
Creatie: Bert Marissen, Alexis Jabbour, Kalle Haasum, Wayne Ching
Account Manager: Emily Kroes
RTV Producer: Marleen Reen
Productie Maatschappij: Czar
Regie: Bart Timmer
Producer: Willem Bos
DOP: Martijn van Broekhuizen
Offline: Teun Rietveld
Grading: Glassworks
Audionabewerking: Feike | Soundcircus
Casting: John Doornik
Muziek: Sizzer

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in