Overslaan en naar de inhoud gaan

TNT en Etcetera pakken uit met Europese marketingcampagne

Speciaal voor de campagne ontwikkelde Etcetera een online tafelvoetbalgame.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De nieuwe campagne ‘Keep scoring with TNT’ moet meer klanten werven en de klantloyaliteit vergroten.

related partner content for mobile comes here

kunnen deelnemers penalty&;s schieten en kunnen bedrijven met elkaar de strijd aangaan in een shoot-out. Binnen deze activatie besparen klanten 20 procent op zendingen die geïmporteerd of geëxporteerd worden van en naar België, Frankrijk, Duitsland, Hongarije, Italië, Polen, Nederland, Spanje, Zweden en het Verenigd Koninkrijk.

Naast de online game bestaat de marketingcampagne uit een uitgebreid e-DM-programma, give-ways, gepersonaliseerde video’s, driver leaflets, een social media activatie en wekelijkse game updates.

&;Advertising is vluchtig. Door een spelelement toe te voegen, kunnen we een brede doelgroep tien weken lang actief betrekken bij de salesactivatie&;, aldus Dick van der Lecq, directeur van /. &;In voetbal draait het om scoren en om teamwork. Dat sluit mooi aan op ons thema: TNT, the people network.&;

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in