Overslaan en naar de inhoud gaan

Lekkere wijven, snelle auto's en supersterren: 20 Super Bowl 2015-commercials

Bekijk hier commercials en teasers die merken tijdens Super Bowl 2015 laten zien.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Er wordt weer flink in zendtijd geïnvesteerd tijdens de grote finale van het American Football tussen de New England Patriots en de Seattle Seahawks. Een commercial laten zien tijdens de Super Bowl XLIX trekt een nationaal publiek aan van 100 miljoen kijkers. Daarvoor moet wel een dikke portemonnee getrokken worden: adverteerders tellen zo&;n 4,5 miljoen dollar neer voor dertig seconden zendtijd.

related partner content for mobile comes here

Zoals elk jaar zien we in 2015 weer veel vrouwen, auto&;s en celebrities. Hieronder een voorproefje van twintig commercials en teasers die maandagnacht te zien zijn.

T-Mobile
Bureau: L.A.
Kim Kardashian vraagt aandacht voor dataverspilling zodat mensen op de hoogte kunnen blijven van haar social media pagina&;s.



| T-Mobile Commercial

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

BMW
Bureau: Kirshenbaum Bond Senecal + Partners
Een commercial met Bryant Gumbel en Katie Couric. De commercial van BMW blikt terug op een beroemde clip van de &;Today Show&; waarin het koppel onwetend spreekt over het internet: &;What is "internet" anyway? Do you write to it like mail?&;

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Bud Light
Bureau: Energy BBDO
Het biermerk organiseert real life Pacman. 

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Kia
Bureau: David & Goliath

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

No More
Bureau: Grey
Een commercial van zestig seconde over huiselijk geweld. De National Football League heeft zendtijd en productie gedoneerd voor het spotje.

;s Official Super Bowl Ad: 60 Second

Coca-Cola
Bureau:  Wieden & Kennedy
Coca-Cola zal de officiële commercial pas tijdens de wedstrijd laten zien, maar laat online al een paar teasers los, waaronder deze video met Kid President.

for the Big Game

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Newcastle Brown Ale
Bureau: Droga5
Deze commercial van Newcastle waarin maar liefst 37 merken worden genoemd, is een van de vele regionale Super Bowl-commercials en wordt dus niet in heel Amerika uitgezonden.

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Nissan
Bureau: TBWA\Chiat\Day
Het automerk laat ons tot de wedstrijd wachten op de echte commercial, maar tot dan toont Nissan zeven teasers met youtubers (waaronder Roman Atwood, 5 miljoen abonnees) voor de campagne &;With Dad&;.


Teaser

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Carl&;s Jr.
Bureau: Los Angeles
Deze commercial met een bijna naakte blondine heeft al veel stof op doen waaien. Ook dit is een regionale commercial.

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Snickers
Bureau: BBDO New York
De commercial met acteur Danny Trejo gaat door op de campagne &;You&;re not you when you&;re hungry&;.

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Toyota
Bureau: Saatchi & Saatchi 
Een commercial van zestig seconde met paralympisch atleet en actrice Amy Purdy, Muhammed Ali en NFL-spelers Kurt Warner, LaVar Arrington en Fred Jackson. 

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Skittles
Bureau: DDB Chicago

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Lexus
Bureau: Walton Isaacson

;Make Some Noise&;

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Mercedes-Benz
Bureau: Merkley + Partners

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

GoDaddy
Bureau: Barton F. Graf 9000

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Victoria&;s Secret
Het lingeriemerk laat een commercial zien van 30 seconde die hoort bij de Valentijns-campagne.

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

En online werd onderstaande commercial gelanceerd:

WeatherTech
Bureau: Pinnacle Advertising

Nationwide
De commercial met Mindy Kaling gaat over mensen die zich onzichtbaar voelen voor merken (behalve voor Nationwide natuurlijk). 

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Wix.com
Dit is de online versie van de allereerste Super Bowl-commercial voor het techbedrijf.  

Big Game Campaign

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Dove
De commercial is onderdeel van de campagne van Dove Men+Care.

l Dove Men+Care

De Super Bowl begint in de nacht van zondag op maandag rond 00:30 uur Nederlandse tijd.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in