Overslaan en naar de inhoud gaan

Läkerol, Top of Flop?

Leaf Holland introduceert het Zweedse snoepje Läkerol op de Nederlandse markt, in zes smaken.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

introduceert het Zweedse snoepje op de Nederlandse markt, in zes smaken.

related partner content for mobile comes here

Marlies Tousain, senior brandmanager bij Leaf Holland, licht de introductie toe in de rubriek op : 'Leaf gaat mee in de trend van suikervrij en concessieloos genieten. Snoepen zonder schuldgevoel. Het meeste snoep wordt aangeboden in grote verpakkingen, terwijl Läkerol in een klein doosje zit. En de grote keuze in smaken is essentieel.'

En: 'Het is een strategische zet: Leaf wil als allround player aanwezig zijn in alle segmenten, te weten drop (Venco), snoep (Redband) en kauwgom (Sportlife).'

Meer over de positionering en promotie van Läkerol op . Wat vindt u, wordt deze productlancering een succes? Laat dan uw reactie achter, hier of in de .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in