Overslaan en naar de inhoud gaan

KLM: klantenservice via social media

KLM wil een flink deel van de klantenservice in de toekomst via social media laten lopen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Sinds kort kunnen klanten op elke vraag of opmerking via een van de netwerksites antwoord verwachten van . 'Tijdens de aswolk hebben we in een paar dagen tijd meer over social media geleerd, dan de maanden ervoor', zegt Bram Gräber, directeur KLM Nederland.

related partner content for mobile comes here

Het mes snijdt bij social media aan twee kanten. 'Het is voor ons een rijke bron van informatie over de klant en de klant krijgt direct antwoord.' Bovendien is het volgens KLM goedkoper. Een ander voordeel is volgens Gräber dat klanten op dergelijke sites ook elkaar kunnen helpen. 'Elke Jan Jansen mag van ons een Youp van 't Hek zijn op social media. Op termijn is het een snellere en betere manier van klantenservice', meent Gräber.

De huidige klantenservice van KLM neemt deze taken op zich.

Bron: ANP.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in