
Vrijwilligersorganisatie Gilde Amsterdam lanceert vandaag -tijdens de nieuwjaarsborrel- zijn campagne om Amsterdamse ‘kletskoppen’ te werven.
De campagne is ontwikkeld ter ondersteuning van het project SamenSpraak: anderstaligen op een laagdrempelige manier de Nederlandse taal leren spreken.
Vacatures
(Marketing-) en Communicatiemanager
Hanab Energy SolutionsAdviseur arbeidsmarkt RDW Toezicht en Beoordeling
RDWMarketing Manager (Maternity Cover – 6 Months)
ArtipoppeAnnemarie Bevers, directeur van Gilde Amsterdam, legt uit: ‘De overbekende kletskoppen-koekjes symboliseren niet alleen de mensen die we zoeken - gezellige Amsterdamse kletsers - maar ook het doel van het project SamenSpraak: anderstaligen de Nederlandse taal leren spreken. Hoe kan dat beter dan bij een kop koffie met een door een Amsterdamse bakker gemaakte kletskop!’
De campagne is ontwikkeld door Usual Suspects.
Rode draad in de campagne is het gebruik van kleine emmertjes met kletskoppen. Er zijn drie verschillende wikkels ontworpen, die ieder twee ‘kletskoppen‘ laten zien, een Nederlandstalige Amsterdammer en een anderstalige Amsterdammer.
Middelen: online, pr, outdoor, pos, print, verpakking.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee