IT-merken lijden onder recessie
Een recente studie van de marketingadviesbedrijven Liquid Agency en Neale-May & Partners wijst uit dat 80 procent van de Amerikaanse…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Alfredo Muccino van Liquid Agency zegt dat hij teleurgesteld is door de cijfers. ‘Wat de uitkomst vooral duidelijk maakt is dat IT-bedrijven het merkbouwen nog niet onder de knie hebben.’
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
In de studie wordt public relations geïdentificeerd als de meest effectieve manier om een IT-merk in moeilijke tijden te marketen. Customer relationship management en adverteren staan op de tweede en derde plaats.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSHet onderzoek werd uitgevoerd onder meer dan 800 Amerikaanse marketing professionals in verschillende industrieën en managementposities.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid