Overslaan en naar de inhoud gaan

Inschrijving Customer Media Scriptie Award 2011 geopend

De inschrijving is geopend voor de Customer Media Scriptie Award 2011, de prijs voor de meest spraakmakende, inhoudelijk sterke scriptie…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Met deze prijs wil Smin, Customer Media Associatie, het onderzoek naar customer media stimuleren en een brug slaan tussen studenten en professionals uit de customer media branche.

related partner content for mobile comes here

Studenten die een hbo- of universitaire opleiding volgen en een scriptie hebben geschreven over een customer media gerelateerd onderwerp kunnen deze insturen. De ingezonden scripties worden beoordeeld door een vakjury onder leiding van Coen Zeevenhooven, directeur Axioma Custom Media. Uiteindelijk nomineert de jury de drie beste scripties.

Eén van de genomineerde scripties zal worden beloond met de Customer Media Scriptie Award. De auteur van de winnende scriptie ontvangt op 17 november tijdens de uitreiking van de Grand Prix Customer Media een geldprijs van 1.500 euro. Vorig jaar is Jacintha Valérie de Graaf met haar scriptie ‘Stick to the Facts’ verkozen tot de winnaar van deze scriptieprijs. De Graaf onderzocht in haar scriptie de impact van online reviews op het gedrag en attitude van consumenten.

Studenten kunnen tot 30 september hun scriptie inzenden. Meer info

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in