Inschrijving Customer Media Scriptie Award 2011 geopend


Met deze prijs wil Smin, Customer Media Associatie, het onderzoek naar customer media stimuleren en een brug slaan tussen studenten en professionals uit de customer media branche.
Studenten die een hbo- of universitaire opleiding volgen en een scriptie hebben geschreven over een customer media gerelateerd onderwerp kunnen deze insturen. De ingezonden scripties worden beoordeeld door een vakjury onder leiding van Coen Zeevenhooven, directeur Axioma Custom Media. Uiteindelijk nomineert de jury de drie beste scripties.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSEén van de genomineerde scripties zal worden beloond met de Customer Media Scriptie Award. De auteur van de winnende scriptie ontvangt op 17 november tijdens de uitreiking van de Grand Prix Customer Media een geldprijs van 1.500 euro. Vorig jaar is Jacintha Valérie de Graaf met haar scriptie ‘Stick to the Facts’ verkozen tot de winnaar van deze scriptieprijs. De Graaf onderzocht in haar scriptie de impact van online reviews op het gedrag en attitude van consumenten.
Studenten kunnen tot 30 september hun scriptie inzenden. Meer info www.customermediascriptieaward.nl
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid