Overslaan en naar de inhoud gaan

Huawei kiest Mindshare

Aan de keuze ging een pitch met drie andere bureaus vooraf.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De consumentendivisie van de Chinese telecomprovider heeft als haar mediabureau gekozen om vanaf heden de mediastrategie, -planning en inkoop te gaan verzorgen voor het merk. Aan de keuze ging een pitch met meerdere bureaus vooraf. Mindshare won de pitch naar verluidt van OMD, Havas Media en Zigt.

related partner content for mobile comes here

Ruud de Langen, CEO Mindshare: &;We zijn trots dat Huawei voor ons gekozen heeft. Het is een succesvolle groeier in een boeiende markt. We kijken er naar uit onze bijdrage aan verdere groei te kunnen leveren.&;

Marc van den Helder, Marketing Manager Consumer Business Group van Huawei: &;Met behulp van de juiste partners willen we de opmars van Huawei in Nederland verder uitbouwen om zo onze nummer 3 positie nog verder te verstevigen. We kijken uit naar een succesvolle samenwerking met Mindshare.&;
 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in