Overslaan en naar de inhoud gaan

Hi-directeur Koopman naar Greenhouse Group

Marion Koopman is benoemd tot ceo van de Greenhouse Group, de overkoepelende organisatie van digitale bureaus als Blue Mango en Fresh Fruit…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Koopman is afkomstig van KPN, waar zij de functie van directeur Hi Mobile bekleedde. Eerder was zij directeur bij XS4ALL.

related partner content for mobile comes here

Als ceo is Koopman verantwoordelijk voor het algemeen management van de groep en gaat ze zich richten op structurering en de doorontwikkeling van de groei van de Greenhouse Group.

De is opgericht in 2007 en groeide sindsdien naar een omzet van 30 miljoen euro en 106 medewerkers. Mede-oprichter Frank Sanders: 'Met de snelle groei die wij als groep hebben doorgemaakt ontstaat de behoefte aan andere expertise en ervaring. Marion heeft bewezen dat ze techniek, bedrijfsprocessen, creativiteit en commercie kan combineren en daarmee medewerkers en bedrijven kan laten groeien.'

Marion Koopman: 'Ik voel me helemaal op mijn plek, alles valt samen. Ik vind hier de ongedwongen en rebelse sfeer van XS4ALL waar het draait om techniek en saamhorigheid en de frisse energieke marketingvibe die bij Hi leeft.'

Naast haar zakelijke en commerciële heeft Koopman ook een grote maatschappelijke interesse. Binnen KPN was zij verantwoordelijk geweest voor het diversiteitsbeleid. Tevens is zij vicevoorzitter van Sire (Stichting Ideële Reclame).

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in