Heineken met vrouwendrankje Charli
Bierbrouwer Heineken komt met een nieuw drankje, speciaal gericht op de vrouw: Charli.
Het is een combinatie van cider, gerstemout en sprankelend water en heeft een alocholpercentage van 5 procent. Volgens Heineken is Charli ‘hét alternatief voor bier en wijn'.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Charli is er speciaal voor mensen die niet van bier houden en de kwaliteit van wijn niet helemaal vertrouwen, aldus Heineken. Er komt eind oktober eerst een test eerst in zeventien cafés in Deventer en Amsterdam. Heineken hoopt Charli voor de zomer van 2008 landelijk te introduceren.
Vacatures
Senior communicatie adviseur / Woordvoerder
Ministerie van Klimaat en Groene GroeiContentredacteur
Provincie UtrechtConcern communicatieadviseur
Gemeente AltenaHet concern maakte ook de halfjaarcijfers bekend: in de eerste zes maanden van dit jaar werd een omzet geboekt van 6,1 miljard euro. Een jaar eerder kwam de omzet uit op 5,7 miljard euro.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid