Overslaan en naar de inhoud gaan

Hawinkels leidt nieuw bureau Comsui

Pepperminds Groep heeft met Comsui een nieuw ‘marketingcreatiebureau’ in de markt gezet. Als managing director is Bas Hawinkels…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Comsui is volgens Hawinkels een bureau ‘dat oplossingen bedenkt voor consumentenmerken die merkvoorkeur een centrale rol toedichten in het behalen van de bedrijfsdoelstellingen’. Het nieuwe bureau werkt vanuit de gedachte dat communiceren met consumenten pas echt effectief wordt ‘als communicatie faciliteren wordt’. Bij Comsui zijn zeven mensen in dienst.

related partner content for mobile comes here

Hawinkels, tevens partner van het bureau, heeft meer dan tien jaar ervaring in de marketing- en marketingcommunicatie. Hij werkte eerder bij Wegener, Elmar Reizen en Yamaha. Sinds 2005 was Hawinkels werkzaam als interim marcommanager en docent aan de Junior Academie Amsterdam.

Hawinkels: ‘Na tien jaar ervaring bij diverse merken en samenwerken met, voor en soms zelfs tegen diverse bureaus is het tijd voor de ‘next step’. Werken aan klantzijde ging vervelen. Ik ben graag met veel dingen tegelijk én met nieuwe dingen bezig.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in