Overslaan en naar de inhoud gaan

Bruto mediabestedingen narrowcasting op 10 miljoen

De bruto mediabestedingen aan ‘Digital Out of Home Media’ (narrowcasting) bedroegen in 2007 ruim 10 miljoen euro.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dit blijkt uit de nieuw opgezette registratie van dit mediumtype, die Nielsen Media Research in samenwerking met het platform DOOHM (Digital Out of Home Media) is begonnen.

related partner content for mobile comes here

‘Digital Out of Home Media is nu nog een relatief klein medium met een aandeel van 4 procent binnen de totale Out of Home markt, waarbinnen abri’s en billboards samen met 70 procent van oudsher het grootste aandeel hebben’, zegt Berry Punt van Nielsen.

Maar narrowcasting is wel een medium dat een grote groei doormaakt: op basis van gegevens van DOOHM bedroegen de bruto mediabestedingen aan narrowcasting in 2006 nog 6 miljoen euro. De 10 miljoen in 2007 betekenen een groei van 66 procent.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in