Overslaan en naar de inhoud gaan

Van Heukelom ceo ilse media

Sanoma Uitgevers heeft Joris van Heukelom benoemd tot chief executive officer van dochteronderneming ilse media groep.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Van Heukelom volgt per 28 januari de huidige ceo Paul Molenaar op. Van Heukelom was tot 1 januari 2008 directeur content consumentenmarkt bij KPN. Het laatste jaar was hij binnen deze functie mede verantwoordelijk voor de lancering van Dag en .
Van Heukelom was ook acht jaar werkzaam bij MTV Networks Benelux waar hij vice president was. Bij BNN vervulde hij gedurende een tv-seizoen de rol van tv-directeur.

related partner content for mobile comes here

‘Joris heeft een duidelijke visie over de rol die wij kunnen en moeten spelen op het internet’, zegt Paul Molenaar. ‘Hij kan het bedrijf naar een volgende fase in haar bestaan leiden. Daarin gaat het om versterking van de synergie tussen en de uitbouw van de diverse activiteiten.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in