Overslaan en naar de inhoud gaan

Hallmark wil eigen tv-programma

Het Amerikaanse wenskaartenconcern Hallmark wil in Nederland drie keer per jaar eigen televisie brengen en onderhandelt met RTL en SBS.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Onder de noemer Hallmark Hall of Fame wil het bedrijf films uitzenden op Valentijnsdag, Moederdag en tijdens de kerstdagen. ‘De ingekochte zendtijd van twee uur per keer moet Hallmarks bekendheid in Nederland vergroten’, licht directeur Bas Huurman van Hallmarks Europese divisie toe.
De eerste aanzet is al gegeven. Aanbieders van digitale televisie (zoals UPC, Casema, Canal Digitaal en Mediakable) hebben het zogeheten Hallmark Channel opgenomen in hun pakketten van betaal-tv. Dit kanaal biedt abonnees wereldwijd 24 uur per dag films, series en andere tv-producties. Het is niet de bedoeling om voor de Nederlandse Hall of Fame eigen films te maken. ‘Dat wordt te duur', stelt Huurman.

related partner content for mobile comes here

Het bedrijf koopt al Hall of Fame-zendtijd in de Verenigde Staten, Canada, Australië en Nieuw-Zeeland. Na Groot-Brittannië en Duitsland vormt Nederland Hallmarks derde Europese markt (ANP).

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in