Overslaan en naar de inhoud gaan

Grootste kansen en uitdagingen voor marketeers, wat vind jij?

In het kader van onze Grote Marketing Enquête vroegen we op Linkedin: Wat zijn de belangrijkste kansen en uitdagingen voor marketeers, het…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dit leverde een op. Een paar inspirerende quotes pikten we eruit:

related partner content for mobile comes here

Roland van Kralingen, marketingondernemer, auteur en consultant: ‘Online vindbaarheid (aan het eind van het jaar zijn er 1 miljard websites/blogs) vraagt om een totaal nieuwe kijk op branding. The Big Brand Idea wordt relevanter dan ooit, het samenspel tussen on- en offline; we staan nog maar aan het begin.’

Gerben Busch, managing director Veritate: ‘Je niet laten verleiden om op de zoveelste hype aan te slaan, maar eerst de basics op orde te brengen. Daar valt al een marketingwereld mee te winnen.’

Claudy Van Casteren, directeur/oprichter Certified Education Organization: ‘Integreren van social media in de marketingdoelstellingen, met meetbare doelen.’

Michiel Agterberg, ondernemer: ‘Een grote kans die ik zie is het bekend maken van de werkwijze; agile marketing binnen de marketingorganisatie.’

Wat vind jij? Geef ook je mening over de toekomst van het marketingvak en .

Invullen kost iets van je tijd, maar je maakt dan wel kans op 1 van de 5 tickets voor het Grote Marketing Congres tegenover, of 1 van de 5 jaarabonnementen op Tijdschrift voor Marketing.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in