Overslaan en naar de inhoud gaan

Greo Belgers (Triodos): ‘We werden als elitair gezien’

CMO STUDIO | Die perceptie schepte een afstand. ‘We willen meer van de straat zijn.’
Greo Belgers - CMO Studio
Greo Belgers - CMO Studio
Greo Belgers - CMO Studio
Greo Belgers - CMO Studio

In de zesde aflevering van CMO Studio, de video- en podcastrubriek over marketing van Adformatie, bespreken we met Greo Belgers, group marketing director bij Triodos Bank, de actualiteit van het marketingvak, gaan we in op het laatste marketing- en merknieuws van Triodos Bank én roept Belgers ‘De Winnaar van de Week’ uit. Daarna gaat hij dieper in op de marketingstrategie van Triodos Bank.

related partner content for mobile comes here

Bekijk de aflevering hieronder, of beluister hem als podcast via je favoriete podcast-app. (Te beluisteren via Spotify, Apple Podcast en Google Podcast.)

(Meer uitgebreide thema-agenda onder de video.)

CMO Studio #6 – Greo Belgers Group Director Marketing bij bij Triodos Bank

Topics in deze aflevering

  • De grote reclameholdings hebben in de eerste helft van 2021 bemoedigende resultaten behaald. Is het goed nieuws dat we teruggaan naar het oude normaal?
  • In een opiniestuk op Adformatie is te lezen dat ‘regenboog-kapitalisme’ en pinkwashing nog steeds aan de orde van de dag zijn. Heeft iemand nog iets aan al die regenboogvlaggen?
  • Eind juni kwamTriodos Bank met de campagne 'Made for Change'. Veel blijer en optimistischer dan daarvoor. Is Belgers soms ook veel blijer en optimistischer?
  • 2020 was ondanks alles een solide jaar voor Triodos Bank. Wat is de bijdrage van Belgers en zijn marketingteams daarin geweest?
  • In Nederland heeft Triodos Bank één concurrent die in dezelfde league zit: ASN Bank. Waar is het onderscheidend vermogen?

Terugkijken

CMO Studio #1: Pieter Smeets (ASN Bank): ‘Duurzaam moet niet te moeilijk zijn'

CMO Studio #2: Merijn Everaarts (Dopper): ‘Groei is een superslecht model’

CMO Studio #3: Frans Leenaars (TUI): ‘Sinds de persco van 11 mei is de deksel eraf'

CMO Studio #4: Leo Hensen (T-Mobile): ‘We zijn naar één marketingteam gegaan waarin we vier merken managen’

CMO Studio #5: David Verschoor (Hartstichting): ‘De traan is totaal niet meer onderscheidend’

Thecla Schaeffer van Tony's Chocolonely is onze volgende gast in CMO Studio

CMO Day

CMO Studio is dé contentserie voor de CMO Community van Adformatie. Onder de vlag van CMO Community organiseren we verschillende live events, waaronder ook de CMO Day op 3 november aanstaande.

House of Executives

De CMO Community maakt onderdeel uit van House of Executives. Dat is een label van Sijthoff Media dat gespecialiseerd is in het opbouwen en onderhouden van boardroom-netwerken voor CFO, CHRO, CIO, CMO en M&A. House of Executives ontplooit activiteiten voor C-level-executives uit het bedrijfsleven en de overheid in Nederland en België.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in