Overslaan en naar de inhoud gaan

G2 start divisie Branding & Design

Gee van Veijeren leidt de nieuwe divisie Branding & Design van G2 Amsterdam.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Van Veijeren (foto), oprichter van Fountainhead in Kaapstad, is aangetrokken als creative director. De afgelopen tien jaar werkte hij voor klanten als Unilever, Beiersdorf, Kimberly-Clark, Parmalat, Dunhill, Kellogg’s en Woolsworths.

related partner content for mobile comes here

De nieuwe G2-divisie biedt diensten als brand & corporate identity, packaging design en instore design. De eerste opdrachtgever is British American Tobacco (BAT). Voor deze klant wordt G2 Amsterdam het centrale bureau in Europa, van waaruit alle concepten voor de merken Lucky Strike, Pall Mall, Kent en Dunhill worden ontwikkeld.

Om een sterke koppeling tussen brand identity en brand activation aan te kunnen bieden zal Gee van Veijeren nauw samenwerken met de van TBWA overgekomen creatieve directie Jeroen de Snoo en Steven Bodoux en digital director David Pavlovic van G2 Brand Activation.

Managing director Gé Key van G2: 'We hebben de ambitie met G2 om in Europa een leidende rol te spelen als het gaat om branding en design. Onze klant BAT geeft ons de kans om deze waar te maken.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in