G2 start divisie Branding & Design
Van Veijeren (foto), oprichter van Fountainhead in Kaapstad, is aangetrokken als creative director. De afgelopen tien jaar werkte hij voor klanten als Unilever, Beiersdorf, Kimberly-Clark, Parmalat, Dunhill, Kellogg’s en Woolsworths.
De nieuwe G2-divisie biedt diensten als brand & corporate identity, packaging design en instore design. De eerste opdrachtgever is British American Tobacco (BAT). Voor deze klant wordt G2 Amsterdam het centrale bureau in Europa, van waaruit alle concepten voor de merken Lucky Strike, Pall Mall, Kent en Dunhill worden ontwikkeld.
Vacatures
Senior communicatie adviseur / Woordvoerder
Ministerie van Klimaat en Groene GroeiContentredacteur
Provincie UtrechtConcern communicatieadviseur
Gemeente AltenaOm een sterke koppeling tussen brand identity en brand activation aan te kunnen bieden zal Gee van Veijeren nauw samenwerken met de van TBWA overgekomen creatieve directie Jeroen de Snoo en Steven Bodoux en digital director David Pavlovic van G2 Brand Activation.
Managing director Gé Key van G2: 'We hebben de ambitie met G2 om in Europa een leidende rol te spelen als het gaat om branding en design. Onze klant BAT geeft ons de kans om deze waar te maken.'
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid