Förch partner bij Input


Förch wordt met name verantwoordelijk voor het organisatorische en accountgedeelte binnen Iinput. Ook voegt hij specialistische kennis toe op het gebied van actiemarketing en dm.
Voor zijn directiefunctie bij 141 zat Förch onder meer in het management van Rapp Collins en werkte hij aan klantzijde bij KPN en Novib. De afgelopen maanden was hij op interimbasis marketingmanager bij de CliniClowns, waar hij onder andere verantwoordelijk was voor de, met een esprix bekroonde, verjaardagscampagne van BMB.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSInput werd ongeveer een jaar geleden opgericht door Kees Elands en René Maas (onder meer Nike en Lowe). Ook voormalig Bates Not Just Film en PPGH JWT copywriter Harold Zwart is betrokken bij het bureau, met klanten als Intersport, Kuyichi jeans, Coach kledingzaken, Shark energydrinks Kiekeboe kinderkleding en Avia.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid