Drie nominaties voor Dialogue Marketeer of the Year
Voor de titel van Dialogue Marketing Talent of the Year zijn er vier genomineerden: Ruud Verstraeten (GX Software), Tomas Salfischberger (Relay42), Yori Hogemann (CloseAlert) en Miryam de With (Nederlandse Spoorwegen). De titels ‘Dialogue Marketing Talent of the Year’ en de ‘Dialogue Marketeer of the Year’ worden toegekend aan personen die zich het afgelopen jaar hebben onderscheiden in het dialoogmarketingvak. Voorwaarde voor de titel Dialogue marketing Talent is bovendien dat het ‘talent’ maximaal vijf jaar werkervaring heeft.
De genomineerden worden vrijdag 29 november door de vakjury getoetst op visie, onderscheidend vermogen, vernieuwing, durf en creativiteit. De bekendmaking van de titels vindt plaatst op donderdag 9 januari 2014, voorafgaand aan de traditionele nieuwjaarsborrel van DDMA en DeMeter. Bij die gelegenheid wodt ook de DM Oeuvre Prijs overhandigd. DHet bestuur van DDMA kent keer toe aan Paul Postma:
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid