Overslaan en naar de inhoud gaan

Drie nominaties voor Dialogue Marketeer of the Year

Michiel de Bakker (Robeco), Christiaan Koenders (ING Nederland) en Ralph Nieuwland (Obvion) zijn genomineerd voor de titel Dialogue…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Voor de titel van Dialogue Marketing Talent of the Year zijn er vier genomineerden: Ruud Verstraeten (GX Software), Tomas Salfischberger (Relay42), Yori Hogemann (CloseAlert) en Miryam de With (Nederlandse Spoorwegen). De titels ‘Dialogue Marketing Talent of the Year’ en de ‘Dialogue Marketeer of the Year’ worden toegekend aan personen die zich het afgelopen jaar hebben onderscheiden in het dialoogmarketingvak. Voorwaarde voor de titel Dialogue marketing Talent is bovendien dat het ‘talent’ maximaal vijf jaar werkervaring heeft.

related partner content for mobile comes here

De genomineerden worden vrijdag 29 november door de vakjury getoetst op visie, onderscheidend vermogen, vernieuwing, durf en creativiteit. De bekendmaking van de titels vindt plaatst op donderdag 9 januari 2014, voorafgaand aan de traditionele nieuwjaarsborrel van DDMA en DeMeter. Bij die gelegenheid wodt ook de DM Oeuvre Prijs overhandigd. DHet bestuur van DDMA kent keer toe aan Paul Postma:

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in