BN-ers zetten social media in voor Filipijnen - UPDATE
De landelijke actie voor de Filipijnen krijgt massaal steun van Bekende Nederlanders. Trijntje Oosterhuis kon haar aanbod 1 euro per Like…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
SOL UTD, opricht door onder meer Koen Verhagen, doneert deze week twee miljoen advertenties op de artiesten pagina’s om aandacht te vragen voor de actie en donaties te werven voor Giro 555.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Kim-Lian van der Meij biedt een speciale stoel aan haar volgers aan, waarop via modeveiling.nl geboden kan worden. Ook Jeroen van de Boom en Trijntje Oosterhuis roepen via hun SOL UTD pagina hun volgers op om in actie te komen voor de Filipijnen.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSTrijntje Oosterhuis zei 1 euro voor een Facebook-Like over te maken. Toen bleek dat er 200.000 nieuwe Likes bij kwamen, moest ze dit aanbod intrekken. NRC bracht dit in beeld.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid