Nieuw voetbalblad 90 Minutes


Blue Flower Media geeft onder meer de voetbaltitel 1900, een magazine over Ajax, uit. Verder is er de sportbladenreeks The Sports Editions. Vorig jaar maakte het bedrijf ook het glossy magazine Rafael, met en over Rafael van der Vaart.
Nu komt daar 90 Minutes bij. Het blad komt om de twee maanden uit en elke editie staat in het teken van één voetbalthema: variërend van het WK van volgend jaar in Brazilië tot de Eredivisie, een internationale voetbalstad, een historische derby, een buitenlandse competitie of een beroemd elftal.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSHet eerste nummer van 90 Minutes verschijnt op 20 december en gaat volledig over het komende WK.
Directeur Rob Koghee van Blue Flower Media: 'Ondanks de vele negatieve berichten over tijdschriften de laatste maanden, geloven wij absoluut in dit medium. We denken dat er voor goede en met liefde gemaakte bladen nog altijd genoeg interesse is bij lezers. Daarom beginnen we, recht tegen de economische trend in, met deze nieuwe tijdschrifttitel.’
90 Minutes verschijnt in een oplage van 30.000 exemplaren en het is verkrijgbaar op zo’n 4500 verkooppunten in Nederland. Een abonnement is ook mogelijk.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid