Overslaan en naar de inhoud gaan

Talenten Goldstoff & Mars naar Indie

Sharon Goldstoff en Jimmy Mars verlaten Saatchi & Saatchi | Leo Burnett en stappen over naar Indie. ‘Er wordt vaak hardnekkig…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Lode Schaeffer van Indie: ‘ stonden al op ons radar; ze vallen al een tijdje op tussen hun generatiegenoten. Met als laatste hoogtepunt hun eerste in Cannes. Ze vertegenwoordigen een nieuwe generatie creatieven, die thuis is in alle media en vooral creatieve business solutions bieden voor adverteerders. We hopen dat de cultuur van Indie – waarbij alle disciplines samenwerken voor uitgesproken, creatieve oplossingen – ze goed zal doen en verwachten veel van onze samenwerking. Overigens voeren we momenteel ook gesprekken met senior teams voor verdere uitbreiding.’

related partner content for mobile comes here

Goldstoff reageert namens het : ‘We zijn anderhalf jaar geleden via JongeHonden bij elkaar gekomen als team en wonnen daar gelijk de eerste de 24-uurs pitch die we samen deden. Vervolgens kregen we de mogelijkheid om bij Saatchi & Saatchi | Leo Burnett aan de slag te gaan, en wonnen we in Cannes tijdens de Young Lions competitie brons – blijkbaar kunnen we goed onder druk werken. De keuze voor Indie heeft ermee te maken dat het bureau creativiteit hoog in het vaandel heeft staan, iets wat ons als creatieven natuurlijk enorm aantrekt. Bovendien geloven wij in de kracht van korte lijnen en spreekt die manier van werken bij Indie ons aan.

‘Wat wij toevoegen aan het vak? We merken vaak dat vanuit klanten en in briefings hardnekkig vast wordt gehouden aan de inzet van bepaalde media. Dit heeft te maken met budget en een bereik dat behaald moet worden. Wij vinden dat achterhaald, een briefing zou juist een probleem voorop moeten stellen en vragen wat daarbij de juiste oplossing is. Daar komen vanzelf de juiste middelen uit voort. Dat er toevallig een medium is dat miljoenen mensen ontvangen, is nog geen reden om er een verkooppraatje te houden. Het kan veel doelgerichter en dus veel efficiënter. Als veel meer bureaus zo zouden werken, dan zou er verrassender werk gemaakt worden.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in