Overslaan en naar de inhoud gaan

Dit zijn Nederlands most engaged marketeers

Wie is de most engaged marketeer van Nederland? De top-10 van LinkedIn.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

LinkedIn stelde deze top-10 voor het eerst samen op basis van een aantal criteria. Iedere factor heeft een eigen weging. Er wordt gekeken naar het aantal connecties, bezoeken aan LinkedIn, gevolgde bedrijven en groepen, het delen van content, het reageren op artikelen, het ‘liken’van content en deelname aan discussies op LinkedIn.

related partner content for mobile comes here

1

Nederlands ‘most engaged marketeer’ op LinkedIn. Gebruikt LinkedIn intensief - hij bezoekt het netwerk dagelijks, vaak meermalen. Volgt veel mensen, vooral de opinieleiders. ‘Ik mag graag kijken hoe zij hun carrière gestalte geven, hoe zij met dilemma’s omgaan, hoe zij vernieuwen. Dat is de inspiratie die ik zoek.’

2

Met LinkedIn heeft Jeremy Brook een deel van zijn geheugen gedigitaliseerd en geoutsourcet, zoals hij het omschrijft. Brook is een grootgebruiker van LinkedIn en is er zo’n zes keer per week te vinden. Gebruikt het ook voor business-nieuws en informatie en volgt verschillende businessleaders, zoals Angela Ahrendts van Apple en Richard Branson.

3

Fox begint elke dag met het openen van LinkedIn. ‘Ik heb mijn eigen newsstream vormgegeven, en ik lees die artikelen ook echt!’ Ook put Fox uit het LinkedIn-netwerk, vooral bij inhoudelijke zaken schakelt hij zijn netwerk in.

 

 

Meer over deze marketeers in het , dat vrijdag 13 december op de mat valt.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in