Digitale bureaus WPP in Possible Worldwide
WPP gaat zijn digitale bureaus agencies onderbrengen in één nieuw bureau met de naam Possible Worldwide.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Deze unit heeft een hoofdkantoor in New York en er zijn zeventien bureaus wereldwijd in landen als India, Singapore, Costa Rica en Groot-Brittannië. Klanten zijn onder meer AT&T, Dell, General Mills, Microsoft, Nokia en Procter & Gamble. Onder de unit vallen voortaan bureaus als Schematic, Bridge Worldwide, Blue en Quasar.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
WPP creëert daarmee zijn eerste 'digital-only' bureaunetwerk naast de reclamenetwerken als Ogilvy & Mather, JWT en Young & Rubicam. De missie van Possible Worldwide is het creëren van zinvolle en meetbare interactieve marketing voor de grootste merken ter wereld.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSBron: Advertising Age.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid