Overslaan en naar de inhoud gaan

Digitale bureaus WPP in Possible Worldwide

WPP gaat zijn digitale bureaus agencies onderbrengen in één nieuw bureau met de naam Possible Worldwide.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Deze unit heeft een hoofdkantoor in New York en er zijn zeventien bureaus wereldwijd in landen als India, Singapore, Costa Rica en Groot-Brittannië. Klanten zijn onder meer AT&T, Dell, General Mills, Microsoft, Nokia en Procter & Gamble. Onder de unit vallen voortaan bureaus als Schematic, Bridge Worldwide, Blue en Quasar.

related partner content for mobile comes here

creëert daarmee zijn eerste 'digital-only' bureaunetwerk naast de reclamenetwerken als Ogilvy & Mather, JWT en Young & Rubicam. De missie van Possible Worldwide is het creëren van zinvolle en meetbare interactieve marketing voor de grootste merken ter wereld.

Bron: Advertising Age.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in